måndag 4 februari 2013

Längesedan ...

Ojsan....hade ju nästan glömt att jag har bloggen. Har ju börjat lägga ut bilder på instagram och då glömmer man sin lilla blogg. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det händer massor i mitt liv just nu! Bitar börjar falla på plats, har försökt mig på att bygga livets pussel hi hi och som sagt bitar har fallit på plats men det här pusslet blir man aldrig färdig med.

Men det har lärt mig att se ett stort värde i mitt liv. Jag är ingen sjukdom längre, jag har ett liv som Annelie Thelin och som jag njuter av det! Sen att sjukdomen är med mig på vägen. Det stör mig inte så mycket mer. Snart mina vänner ska jag dela med mig vad jag pysslar med! Och dela med mig av mina bitar jag fått på plats! Kram på er.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar