lördag 11 augusti 2012

Fixar dag....

Nu börjar bitarna falla på plats här hemma! Idag har varit en röjar dag! I torsdags satte vi tillbaka våra saker i köksskåpen men innan hade vi städskåp i köket. Det har vi inte nu mer utan vi har ett skafferi där i stället. Så jag fick tömma ut skåpet i hallen och göra det till städskåp. Och jag är så glad att jag klarade det med mina ömma armar. Varje gång jag kan göra saker själv utan att be om hjälp så mår jag gott i själen ;)

Undertiden jag fixade här inne så fixade Markus lite i badrummet. Röris blev ju inte klar i går så Markus kunde inte börja hänga plattor som planerat men där var ju lite att fixa med i alla fall. Sen gick han ut och klippte gräset och körde trimmern lite....

Jag bjuder er på en bild på vårt nya kök. Det är så gott som klart, nya lampor och lister sen är det tipp topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar