onsdag 1 februari 2012

Kallt...........

Hej hopp alla frusna människor därute i cyberspace!! Hur har ni det i kylan? Och värre blir det säger dem. Tycker vi inte om, vi vill ha värme och sol och bad i nån pool!!! Vi får hoppas det kommer snart....

Idag har jag varit ute i stora vida världen, jag har tågluffat till Perstorp till min storasyster och spenderat dagen med henne och hennes barn och maken skymtade ju oxå förbi. (hennes då hi hi)
Han kom hem med pizza till oss, plankpizza!!!(hi hi jag höll på att skriva slank pizza) Det var nog den absolut godaste pizza jag någonsin ätit. Så jäkla gott, men det var precis man orkade en halv. Väldigt mäktigt.

Sen lekte vi med lera och kollade disney chanel. Och jag och syrran snackade om världsproblemen och kanske löste vi ett och ett annat hi hi som vi så ofta gör. Och så när jag ändå var i perstorp så passade jag på att klippa mig på en salong där. Det behövdes kan jag säga. Kände att jag behövde piffa till mig lite.

Perstorp är såååå bra av så många anledningar och här får ni topp tre:

1. Mina syrror bor där, hade varit fantastiskt kul att få bo nära dem!
2.De har goda pizzor!!
3.Det är billigare att klippa sig

Denna listan skulle ju jag kunna fortsätta på kan jag säga och det är en liten dröm vi har här allihop att kunna flytta dit. Barnen har så många kompisar och trivs superbra där. Ja man vet ju aldrig men än så länge är det ju en dröm.....

Så nu sitter jag här helt jäkla slut efter en kall men härlig dag. Sjukdommen tycker inte heller om det kalla vädret, det liksom ilar i mitt skelett. Jag är nog den enda som skulle vilja stoppa mitt skelett i garderoben, och bara göra mig av med skiten hi hi. Men garderoben är alldeles för stökig så jag får väl dra runt på det ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen, låter som du haft en underbar dag med din fina syster! Visst e de underbart med syskon men man ses för sällan tyvärr. Hoppas ditt hår blev bra, skönt när man hittar nån man trivs med och att de e billigt e ju bara ännu bättre. Vad sägs om ett nytt försök till en träff??? Jag saknar dig ju. Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja tyvärr träffar man inte syskonen så ofta som man skulle vilja men jag har dem i mitt hjärta alltid älskar dem massor båda två <3 Ja det hade varit kul med en träff, föreslå gärna ett datum som ni kan så kan vi ju se hur vi får ihop det! Kramar till dig!!!

    SvaraRadera