onsdag 8 februari 2012

Jag och min Iphone4!

Min make är galen i mobiltelefoner, så när han köper nya så tar jag hans gamla hi hi. å när han köpte Iphone 4s så fick jag hans Iphone4. And I love it!! Här är de tre bästa sakerna med min telefon!

1. Att det finns så många bra appar att ladda ner till den, jag hade en Nonkia N8 tidigare och det fanns inte alls så många appar som det finns till Iphone.

2. Att man kan med ett lätt knapptryck fota av displayen om man surfar runt och hittar nåt kul.

3. När man sitter och väntar på någon eller tex åker tåg och har en stund över så finns det alltid något man kan pyssla med på telefonen.

Jag tycker det är superkul med telefonen och speciellt att spela wordfeud, anneliethelin heter jag om någon vill spela, fast jag är inte så vass förstås hi hi!!!!

1 kommentar:

  1. Jag kanske bjuder in dig till en runda, jag e inte så vass jag heller men de e kul.

    SvaraRadera