fredag 3 februari 2012

En bra dag..

Mmmhmm då sitter man i soffan igen efter en händelse rik dag. Jag och Elin har just kollat "breaking dawn". Den var bra, vi älskar ju dessa filmer och just nu känner man ju att man vill se den sista direkt. Men den får man vänta på, som man har fått göra med alla de andra delarna.

Som sagt har det varit en dag full av intryck, vilket det varit hela veckan. Jag har haft så mycket i kalendern och det har bara varit kul och i själen mår jag sååå bra men det känns värre i kroppen. Sitter här i soffan nu och det värker som attans.
Det är så svårt att hitta balans gången med hur mycket kroppen klarar, så helgen får bli en slappe helg med undantag för röntgen på söndag.

Idag träffade jag en kvinna på tåget som var så trevlig att prata med. Vi pratade hela tiden på stationen och hela vägen hem, fast hon åkte vidare när jag hoppade av här i Åstrop. Det kändes som jag kände henne, det var en märklig känsla för jag har aldrig träffat henne tidigare och jag kommer nog aldrig träffa henne igen men det var något med henne som jag tyckte så mycket om.

Har ni råkat ut för något sådant här någon gång? Eller är det kanske jag som är lite flummig hi hi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar