onsdag 22 februari 2012

Det var som tusan!!

Det var som tusan vad det tickar på i statistiken, många är här inne och läser och det tycker jag är jättekul. 500 läsare på en månad tycker jag är super bra. Och nu är det ju så att min lilla sötnos till dotter är lite avundsjuk på mamsens alla besökare så jag lovade att göra en liten "shout out" om hennes blogg. Så vill ni läsa min prinsessas blogg så är länken här: www.goodiingeen.blogspot.com Så gå in där och läs lite tankar från en tonåring och ni vet väl att hela solsystemet kretsar runt tonåringen. De är liksom kärnan i hela systemet hi hi hi....... Och starka känslor tar man dividerat med tio så får man fram den rätta känslan =).

Men jättekul att ni är så många som vill läsa min blogg. Och jag älskar när jag får komentarer, ni behöver ju inte hålla med om det jag skriver. Vi skapar debatter här =). Så bara komentera, jag svarar så gott jag kan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar