onsdag 15 februari 2012

Kan inte tro det.....

Och då ska jag stolt tillkännage att den 4 juli 2012 så kommer jag mina systrar och min goa vän Sara att bege oss till Ullevi för att titta på MADONNA!!! Jag bara vet att vi kommer få det helt fantastiskt kul. Bara att få vara med de personer som betyder allra mest för mig (förutom mina barn och markus) är en lycka bara det, men att sen även få se en världsartist och få uppleva den stämningen hon skapar i en arena kommer att bli en upplevelse som vi aldrig kommer att glömma. Jag har sett hennes sticky and sweet konsert på tvn och den fick jag rysningar av, håret bara ställde sig upp på mina armar. Och det var på tv. Nu ska vi vara där, live! Jag gråter bara jag tänker på det. FAN vad kul det ska bli!


Sen har jag ju tjatat om detta i mina tidigare bloggar men det här med vänner, jag är så lyckligt lottad att jag har mina systrar som alltid finns där för mig. Jag bara vet att om jag ringer och ber om what ever så hjälper de mig om de kan. Och sen Sara, jag kan bara inte förklara för er hur go hon är. Jag bara känner hur mycket hon tycker om MIG, hon bryr sig inte om att jag gått upp 30kg i vikt hon bryr sig inte om att det är pinsamt att visa sig ute med mig, hon tycker inte det är jobbigt att jag är långsam och har problem att gå ibland. Att jag inte kan dricka sprit alla gånger bekommer henne inget hon tycker inte jag är tråkig för det. Vi har sååååå jäkla kul ihop och att hon följer med på Madonna med mig med allt vad det kan innebära hi hi betyder så mycket för mig. Och att hon bara vågar gå med mig och mina lika förvirrade systrar beundrar jag henne för hi hi hi. Och jag hoppas verkligen att jag kan vara till lika mycket glädje för Sara och mina systrar som de är för mig. Åh vilken mysig dag det kommer bli.

Och detta hade inte varit möjligt utan min svåger Anders som har lyckats få tag på biljetter till oss. SÅ dagens ros går till honom, TACK snälla du!!!

Jag kan bara inte tro att detta är sant och när jag blir så där glad så blir jag rädd, för jag är så rädd att allt ska rasa och att jag ska bli besviken som jag blivit så många gånger tidigare. Men nu har jag något att se fram emot till allt rasar, till jag får nåt tråkigt svar från röntgen eller något!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar