måndag 13 februari 2012

Trött.....

Idag gick jag upp i ottan. Det var längesedan man behövde gå upp den tiden. Fick ta medecinerna klockan sex i stället för sju och det är stor skillnad i kroppen bara den lilla timmen. Och att sen ge sig ut när medecinerna inte hunnit verka är ingen höjdare. Men med lite slit så kom jag ju till Ramlösa. Fick en dator att sitta vid, besvara brev, skriva in elever, bokföra så det var pang på redan första dagen. Tiden försvann, det är ju inte mycket man hinner på så få timmar men sååååå härligt att ha nåt annat att tänka på kan ni tro. Fast vid promenaden till tåget när jag skulle gå hem kändes det inget vidare. Helt slut var jag och jag hade bara suttit vid en dator. Som tur var hade jag ju min pappa som både hämtade och lämnade mig vid tåget och utan honom vet jag inte hur jag skulle klara mig. När jag kom hem så tog jag en väl behövlig powernap i soffan för att sen snacka med barnen när de kom hem. Så en superhärlig men krävande dag har det varit men jag har ju förhoppningen om att jag ska fixa detta och ändå ha lite kvalite över till famijen. Hoppas att man blir starkare och starkare efterhand här.

Imorgon blir det en ringa runt dag, trist men det måste göras. Tänkte ta tjuren vid hornen och kolla hur det går med min röntgen bla. Så i morgon kanske jag bloggar lite mera för ikväll ska jag vila mitt huvud.

Önskar er en härlig kväll. Själv ska jag kolla lite på Adam Live som tydligen ändrat tid ikväll. Kram på er...

1 kommentar:

  1. Ååå så skönt att de gick bra, har tänkt så på dig. Men va rädd om dig. Kram

    SvaraRadera