måndag 20 februari 2012

Semle dagen!!!

Tisdag idag mina vänner och vad händer då! Här hos mig händer det ju inte så mycket. Dags för provtagning idag. Och så ska jag följa med pappa en liten sväng till sjukhuset. Men det är ju fettisdagen idag och det betyder ju SEMLA om man nu kan få tag på någon.

Jag fattar bara inte varför de kostar så mycket. Det är bara en torr bulle med grädde och lite mandelmassa. Det kan väl inte kosta så mycket. Jag tror förtjänsten på dessa bullarna är stor. Men folk köper ju dem, även jag! Jag tycker det är jättegott och speciellt med varm choklad till så stoppar man i grädden i chokladen. Mums!!!

I natt har vi haft en liten nattgäst som heter Åke. Världens sötaste lilla papillon. Han är bara så himla söt och så snäll att ha här hemma. Fast det är ju Elin han hänger med när han är här. De har liksom funnit varann de två. Elin är ju så lycklig när hon får låna honom av mormor och morfar.

Som ni märker har jag ju inget vettigt att skriva så nu låter jag bli ha ha.....men ni får ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar