tisdag 7 februari 2012

Våra dagar.....

I dag är det en ny dag, nya möjligheter. Vissa vaknar upp till en dag som är ljus och full av hopp medans vissa vaknar upp till en dag där allt är mörkt och trist. Oavsett vilket så önskar jag er alla en bra dag. För man kan faktiskt få en ok dag trots att man vaknar upp på den mörka sidan. Tänk som så att de mörka dagarna stärker en, fast man kanske inte tror det just när man är i den stunden så en tid efter förstår man styrkan i det man tagit sig igenom. Jag förstår att en vän har det jobbigt nu och jag tänker på dig och jag finns alltid här.

Igår var det 48st som läste min blogg. Så kul, det var ju precis det jag ville. Jag ville att ni skulle läsa mina ord och inte höra på en massa andra som ska dra sina historier hi hi. Så då är detta ett jättebra forum. Här kan man få ur sig just det som man vill att folk ska få veta. Hoppas bara att man inte blir missförstådd. Det är ju verkligen lätt att missförstå saker som skrivs på nätet.

Idag ska jag verkligen bara dra på mysbyxorna och gå här och smågreja, jag ska bara vara hemma idag och ta dagen precis som den kommer. Titta ut genom fönstret och se grannarna stressa iväg med sina små liv hi hi och då ska jag ta ett djupt andetag och bara njuta av min dag, för vem vet vad morgondagen för med sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar