torsdag 2 februari 2012

Harmoni!!

Kvällen är kommen och jag har stoppat ändan i soffan. Idag har jag varit på Harmoni och fixat brynen så nu är man urläcker hi hi eller inte??? I vilket fall som så är Charlotte som jobbar där super duktig. Jag började gå hos henne innan vårt bröllop 2009 sen har man fortsatt pga att hon är så go. Jag tycker mycket om henne. Så alla som funderar på att gå på nån behandling av nåt slag, gå till henne, hon är en ängel!!

Sen har jag varit hos pappas revisor, sista gången idag! Han skrev ut ett jättefint omdömme om mina bokföringskunskaper som han tyckte kunde vara bra för mig att ha. Han har lärt mig så mycket genom åren. Jag har ju haft hand om bokföringen till pappa i 17år. Och direkt jag skrev det så kände jag mig ur gammal hi hi 17år, var har den tiden tagit vägen. Man börjar bli gammal och grå.

I morgon är en stor dag för mig, fast det skriver jag mer om i morgon! Hoppas ni får en härlig kväll i tv soffan, mitt tv tips till er i kväll är "Once up on a time" på femman klockan åtta! Så grotta ner er i soffan och fram med litta gott och njut av kvällen. Kram på er!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en skön kväll i soffan.

    / Gittan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltid skönt att sitta och gotta sig de dagar man har hållt igång hi hi! Ha det gott!

      Radera