fredag 10 februari 2012

90-talet

Som jag nämnde igår så satt jag och maken och diskuterade 90-talet. Och vi kom ju då in på det här med cowboy boots. Jag var ju bara tvungen att googla på detta och det kom upp massvis med bilder på olika modeller. Denna bilden är ju inte riktigt sådanna vi hade men jag tycker det är grymt kul att tänka på Markus i de här bootsen.

Men när jag googlade på mode, kläder osv från 90-talet så dök inte bootsen upp någonstans. Men jag minns att det var poopis på Björnekullaskolan där vi gick. Men ni andra, hade ni boots?? Eller är det bara jag och min man som var helt ute på den tiden hi hi hi....snälla berätta för mig??

Men när jag googlade på mode så kom ju de här byxorna upp. Kommer ni ihåg dem?? Sånna hade ju alla. Tryck knappar hela vägen i sidan. Skit coolt va de ju!!!!
Annars vet jag väl inte riktigt, Spice girls hör väl 90-talet till, men jag var inte så förtjust i dem faktiskt. E-type var väl mer min stil och Basic Element, Pandora mfl. Och det är nog det jag kommer ihåg mest, just det här med musiken. Och så kom ju mobiltelefonerna. Tänk på den tiden då det inte fanns mobil telefoner, hur klarade vi oss egentligen???
Tänk så mycket som hände på 90-talet, jag var tonåring, jag blev kär i Markus, och jag tog studenten och jag födde min första dotter. Shit vad det kan hända på tio år......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar