lördag 18 februari 2012

Go kväll.....

Go Kväll allihop!

Stängde av melodifestivalen i kväll, det är första gången det händer. När de inte ens sjunger i låten längre utan står och pratar gojja då är det nog. I kväll var nog den sämsta någonsin. Så det blir att sitta bredvid Markus i soffan här nere i stället och trada med honom, till hans stora lycka =). Jag ska se till så han inte somnar för han ska hämta hem stora fjällan från Ekebo i natt så nu har jag flera timmar som jag kan snacka utan att han kan smita ifrån och lägga sig.

Idag har vi varit på förmedlingscentralen i Tyringe och där köpte vi tvättkorgar. Våra andra gick i sönder. Så vi kom ut en sväng jag och Mackan, sen stannade vi till hemma hos mamma och pappa. Markus ska ju dit nästa helg och byta ut deras kök så de hade lite funderingar om det nu innan det är dags. De har väntat länge och nu äntligen ska det bli av. Så det blev nån kopp kaffe där innan vi körde hem och gjorde kyckling i pitabröd. Gott!

Sen försökte jag mig på att göra en tavla till som jag precis blev klar med. Kul att ha lite att pyssla med. Så det var väl i stora drag hur min dag sett ut. Hoppas att ni andra haft en bra dag!

Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar