torsdag 16 februari 2012

Utflyktstips!

Som sagt så är min rehab plats i Ramlösa och jag vet ju inte så mycket om själva Ramlösa egentligen. Men nu när man åker dit några gånger i veckan så blev jag lite nyfiken på vad de har där egentligen. Googlade och fann ramlösa brunnspark. Hittade ett fint bildspel på Helsingborgs hemsida. Ser så himla fint ut. Är det någon av er som varit där? Naturen ser helt fantastisk ut och det står att det finns en stor fin lekplats, motionsspår 1,8km långt i otroligt fin natur. Så detta blir ett tips från mig till er att göra sen när våren kommer. Delar med mig av en länk jag hittade så kan ni själva se. Perfekt plats för en piknick med barnen, hunden eller bara gå en tur med maken.

Ramlösa brunnspark – Helsingborgs stad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar