lördag 4 februari 2012

Lördag och Mello!!!

Vaknade åtta idag, gick upp tog medecinerna, mådde skit, gick och lade mig igen. Vaknade av att Linda och Nova kom och hälsade på. Jättetrevligt med besök och nån att snacka med. Här var en jäkla röra pga den jobbiga veckan som varit. Så lite pinsamt var det allt men vi har lovat varann att sånt bryr vi oss inte om, man ska inte träffas för att städa hi hi hi.....Och Lindas dotter Nova är bara så himla söt, henne skulle jag kunna adoptera.Så himla klok för att vara så liten, eller ja nu är hon ju inte så liten längre men hon har varit så klok länge hi hi om ni nu fattar vad jag menar.

Så ringde mamma och frågade om vi ville hänga med till familja. Och eftersom maken min jobbade och tjejerna var shoppingsugna så hängde vi med. Blev ju då även en tur på Donkan och det är ju mitt favvis ställe i hela världen, det bara ropar på mig, "Annelie kom hit och tryck i dig så mycket du kaaaaaan" ni vet med sådan där spökig röst så man vågar helt enkelt inte låta bli hi hi.

Väl hemma så hjälpete barnen mig att städa och damsuga så nu är här så fint. Så nu kan jag slappna av i soffan framför Mellon i kväll. Markus har ju ett nytt spel som han gärna ville prova så det passar ju perfekt att grotta ner sig i soffan.

Förresten idag på familja så skulle min pappa prova byxor, efter en stund klev mamma rakt in i hans provhytt med kommentaren, "får du dom på dig", bara det att hon hade gått in i en annan mans provhytt och han stod där i kalsongerna hi hi hi som vi skrattade.

Ha en bra kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar