fredag 17 februari 2012

Radiopratare??

Idag har det varit ännu en bra dag. Träffade en ny kollega idag som var jättetrevlig, vi hade massor att prata om, synd bara att vi skulle jobba oxå hi hi hi. Där är det ju stor skillnad på jobb. På godbiten kan man ju jobba och prata samtidigt. Det kan man inte här, man förlorar koncentrationen direkt som nån frågar något eller så. Så man får prata på rasterna hi hi hi....

Sen när jag kom hem så ringde jag och pratade med svärmor ett par timmar hi hi hi jag är verkligen helt värdelös när jag ringer folk. Jag kan babbla i timmar, sen kanske de vill säga något oxå hi hi hi......jag kom på idag att jag kunde ju bli radiopratare, jag hade kört nyheter, väder och all reklam själv hi hi, undras hur många lyssnare man haft, det hade kanske blivit succe, vem vet!!

Idag blir det pizza och det ska bli så gott, det var såååå längesedan! Sen har jag köpt hem lite gott till kvällen, bla de nya kebab chipsen, någon som provat? Man måste ju testa så man vet hi hi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar