onsdag 22 februari 2012

Hittade lite goda råd.....

Jag och Markus har varit ihop i femton år. Och vet ni jag gillar honom mer för varje dag som går. Vi har så sjukt roligt ihop och skojar med varann på ett sätt som kanske inte alla förstår. Utrymme och ärlighet är väl det som gör att vi funkar så bra tillsammans. På min möhippa så hade jag ett block runt halsen som folk jag träffade på fick skriva goda råd till mig i. Häromdagen tittade jag igenom vår "bröllopslåda" med minnen. Jag har inte tittat i den sedan bröllopet, och då hittade jag detta blocket och då stod det mängder av råd just om det här med att ge varann utrymme. Det är så viktigt. Jag hittade massor av andra roliga saker i lådan oxå, gästerna fick ju skriva något till oss på kort som de sedan stoppade i kuvert. Tanken är att när jag ska göra vårt bröllops album så ska jag sätta in gästernas komentarer där i. Men det var så kul att sitta och läsa igenom korten. Som jag skrattade, vi hade ju en hel del härligt berusade gäster kan man ju säga hi hi hi.... Vårt bröllop är en av de bästa dagarna i mitt liv. Och jag ångrar inte en sekund att jag gifte mig med min goa Markus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar