måndag 20 februari 2012

Inget kul men läs gärna ändå =)

Halloj där alla Nattuggleläsare!
Har ni haft det gott idag? Det hoppas jag att ni har. Här har det varit full rulle. Först var jag i Ramlösa. På kontoret!! Och på tal om det så gillar jag ju Kontoret som börjat sändas på tv4. Tycker det är rätt kul. Har ni inte sett det så får ni kolla på söndag på fyran...

När jag kom hem så satte jag töserna i jobb, städa. Jag hjälpte ju oxå till lite och så snabbt det går om man hjälps åt. Så nu kan jag sappna av i ett nystädat hem, i alla fall för i kväll. I morgon kommer det se likadant ut igen fast vi är nästan vuxna allihop här.

Annars har det väl inte hänt så mycket kul att skriva om. Jag har fortfarande inte hört ett ord ang min röntgen, jag ringde i torsdags men då sa de att de hade så mycket att göra på röntgen och en röntgen läkare ska ju granska bilderna innan de skickar dem till min läkare. Så jag får hoppas på besked nu i veckan, jag är så sjukt nervös, vill bara få det överstökat. Jag vet ju att nåt är galet annars hade jag ju inte haft så sjukt ont, frågan är ju bara vad??

Nu ska jag gå och kivas lite med mannen innan han lägger sig för kvällen, min lilla gubbstrutt som somnar innan väderprognosen om kvällarna, min lilla pensionärs gubbe ha ha ha.... Men ni får ha en härlig kväll, kram på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar