tisdag 7 augusti 2012

Tisdag

Hej på er! Hoppas det är bra med mina bloggläsare, här är det ok! Håller fortfarande på med att rätta till efter vatten läckan! Fick en fråga i ett av mina inlägg häromdagen om vi bor i hus eller lägenhet och vi bor i lägenhet. Så egentligen skulle vi kunna luta oss tillbaka och låta andra fixa! Men min man är ju själv hantverkare, en petig sådan och därför gör han det själv och då går det snabbare oxå.

Det som behövdes göras i vår lägenhet var att bryta upp vardagsrumsgolvet, hallgolvet, riva toaletten där nere och riva ut köket. Och nu är det gjort och ett nytt kök är på plats. Fint blir det kan ni tro. Vi har ju inte fått välja nåt själv det har förvaltaren gjort men det blev så fint ändå! Idag ska Markus lägga hallgolvet och sen blir det för honom att kakla toaletten. Själv ligger jag i sängen idag, min högra lunga gör ont som fan så det blir bäst om jag är stilla. Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra, men det gör det ju Markus är ju duktig :).Vila dig så du känner dig bättre. Får komma en dag och kolla hur det ser ut. Kram på er alla <3<3<3<3
    Anne :)

    SvaraRadera