måndag 24 september 2012

En bussblogg ;)

Idag blir det en blogg från bussen. Så jäkla tråkigt med buss, jag längtar tills tågen kommer igång.

Idag har varit en rolig dag som det alltid är i Ramlösa. Har jobbat mer i deras databas och lärt mig massor av nya saker. Sen blir det att jag får ringa elever eller andra ärenden och i början hade jag fullkomlig panik över detta. Jag hade verkligen telefon skräck och det är här jag gjort mina största framsteg. Nu känns det mycket lättare. Ganska kul att se hur man växer som person, fast man blir ju aldrig full lärd att växa som människa, det kan man alltid jobba på ;)

Som sagt är jag på bussen nu men när jag kommer hem så vankas det pytt i panna med ägg. Det ska bli gott faktiskt. Är hungrig som en varg, fast det är jag alltid på bussen hem. Man kanske skulle haft nåt gott i väskan som man kunde knosa på när man åker hem om dagarna hi hi....

Nähe nu ska jag lyssna vad folk skvallrar om på bussen, ganska skoj att lyssna på andras konversationer! Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Hej blev så sugen på pytt i panna med ägg så de hade vi till midda idag hihi. Alltid kul att lyssna på skvaller på bussar o tåg. Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera