söndag 7 oktober 2012

Dagen igår....

Igår var en så mysig dag. Förmiddagen spenderades med familjen med lite mys och skratt som vanligt. Det är lixom det som är grejen hos oss. Vi skrattar och tokar oss jämt! Vid ett tiden så träffade jag min vän Lisa och tillsammans gick vi hem till Hanne och hälsade på. Vi är ju ganska tokiga ihop och det är så kul, blir så glad i hjärtat av att träffa dem.
När jag kom hem så kom min andra vän från godbiten, Linda! Och så klart även hennes fina familj. Vi drack lite vin och åt chips och godis och pratade och barnen dansade hi hi och lindas man sjöng kareoke hi hi nä det gjorde han inte men nästan ;)
Så det blev en otroligt härlig dag tillsammans med vänner! Och detta lever jag på ett bra tag ska ni veta.....

Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar