söndag 21 oktober 2012

Kan inte låta bli att följa fruarna!!!!

Hejsan svejsan!

Jag kollade just tillbaka lite på mina inlägg och ser att jag slarvat den senaste tiden. Jag har bara skickat lite blogginlägg via mobilen och det är långt mellan inläggen som jag skriver här på datorn. Så jag får skärpa mig, ska försöka bjuda er lite mer på vad jag tycker och tänker om saker och först ut är:

Svenska Hollywoodfruar!
Detta program har jag inte följt från början, har bara sett denna säsongen. Men detta program väcker så mycket känslor inom mig hi hi både goda och onda!!!
Jag bara älskar Maria Montazamis sätt att se världen och hennes beskrivningar på saker och ting. Inte för att jag håller med henne men det är härligt att höra på henne.
Och Margaretas sätt att tydligt sätta gränser men ändå framstå som en väldigt mjuk person, jag gillar att se och höra henne med.
Isabells verklighet undrar jag lite över men jag tycker det är väldigt kul att se hur hon har det och vad hon tycker är viktigast i livet. Men sen har vi ju Gunilla Persson, och min första tanke är, vilken planet kommer hon ifrån? och en annan tanke som kommer efter den första är, shit finns det fler av henne???? I så fall är det verkligen skrämmande. Det är så skrämmande att det finns sådana människor där ute i livet, man tror ju inte det är sant. Vad har hon varit med om i livet som format henne till denna hemska människa?? Kommer hennes lilla dotter växa upp och bli en likadan människa????

Jag kan bara inte låta bli att följa dessa fruar, det är något som grabbar tag i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar