söndag 28 oktober 2012

Varit på kalas =)

Söndag idag och jag har bara varit hemma i värmen och haft det gott. Låter kanske mysigt men jag är på uselt humör. Jag är i en sådan period då jag känner att allt går emot mig. Kanske är det för det varit en jobbig vecka och Markus har inte varit hemma så man har inte kunnat luta sig mot honom. Och det har bara varit sååååå jäkla mycket så jag skulle kunna spricka. Men allt löser sig, det måste det ju göra.

Igår var jag och tjejerna på kalas, det blev att vi tog tåget eftersom Markus inte var hemma. Men det gick bra och vi kom fram med huvudet upp och benen ner hi hi många som är oroliga för mig när jag ger mig iväg sådär på ostadiga ben men det känns otroligt skönt att man kan klara sig själv. Jag mår bra av det =)

Men det vankades smörgåstårta och senare på kvällen plockades det fram lite vin. Gott, men attans vad man är lätt påverkad. Så man var ju inte direkt stadigare på benen när man tog tåget hem hi hi hi.....Men hem kom vi och Elin skulle ju sova hos mormor och hjälpa henne passa kusinerna så jag och Sandra var själva och kollade film. The lucky one, kollade vi på och den var sååååååå sööt. Romantisk. Oh la la, nu är ju maken hemma så jag får se om det blir lite romantik med honom =)

I kväll ska vi ha familje mys och kolla på Snow white and the huntsmen! Då blir det projektermys och köpemat, gottiligott gott!!! Nu ska jag lägga mig på soffan och glo litta.....Ha det gott mina vänner och i morgon är det måndag och jag hittade det här citatet "Måndagar är ett jäkla sätt att anväda en sjundedel av sitt liv på" jag förstår ju vad som menas, men jag gillar ju måndagar, om man inte tar sig förbi måndagen så kan det ju inte bli fredag, tjingeling!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar