torsdag 26 januari 2012

2011 vs 2012

En månad har snart gått på det nya året! Och jag vill egentligen bara blicka framåt för 2011 var ett dystert år. Fast några ljusglimtar fanns ju förstås och de ser jag gärna tillbaka på. Kunde bocka av några saker på min " Att göra innan jag dör" lista. Har ni någon sådan?? Eller är det bara jag som är knäpp?? Det är nog det sist nämnda.
I alla fall så fick jag dessa punkter avbockade:

- Åka på utlandssemester! Det blev ju en resa till Turkiet med familjen och det var så härligt. Vår första resa till utlandet och förhoppningsvis inte den sista. De 42 graderna vi hade gjorde susen för kroppen!

- Äta något som man tror är gott men inte vågar! Var hembjuden hos min vän Lisa och där bjöds vi på både sniglar och lamm. Sniglarna hade jag svårt för men lamm var jättegott.

- Gå på konsert! I november gick jag och tjejerna och kollade på britney spears och det var så jäkla coolt. Går gärna på fler konserter. Jag hade aldrig varit på en så stor konsert förut så det var en upplevelse.

2012 ska jag fortsätta bocka av saker på listan, kanske blir det ett bättre år eller kanske inte. Jag tar en dag i taget och har inga förväntningar. Varje kväll är jag så glad för att jag fått ytterliggare en dag tillsammans med familjen. Det är inget jag tar för givet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar