lördag 28 januari 2012

Söndag! Näe Lördag......

Idag har jag haft känslan hela dagen av att det är söndag. Sen kom jag ju på att nej nej det är bara lördag och då blir man ju suuuper glad! Gick upp vid nio idag, det är ju det absolut senaste jag kan ta morgonmedecinen utan att bli dålig. Så jag knaprade i mig pillerna och väntade en stund så de kunde verka och sen städade jag lite. Inte för här var direkt att städa men så där lite små fixande.

Sandra var ju ensam hemma i går kväll med två kompisar och de gjorde hemma gjord pizza och kollade film. Jätteduktiga var de som hade städat och fixat undan efter sig. Sen gick killen hem och tjejen stannade kvar över natten. Idag är det dags för ekebo och Markus har lovat att köra dit Sandra och polarna och sen ska han hämta hem dem i natt.

Och som den hönsmamman jag är så kommer jag sitta uppe och kolla så att allt går rätt till hi hi hi så inte Markus somnar eller nåt.

Igår kväll var vi ju hemma hos min lillasyster och hennes man och det var jättetrevligt. Synd att vi inte träffas oftare men det är svårt att få ihopa en träff så det passar alla. Men vi får försöka bli bättre på det.

Och idag fyller ju mitt lilla gudbarn och systerdotter (samma person alltså hi hi) år. Hela två år har hon hunnit bli. SÅ stort Grattis på din dag snäckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar