onsdag 18 juli 2012

En fin dag......

Idag har vi varit i kåseberga och promenerat till ales stenar! Och jag är sååååå nöjd att jag lyckades med den promenaden. Ett tag var det kämpigt, men jag gjorde det! Tjoho! Skam den som ger sig, jag tror faktiskt Markus blev lite stolt över min prestation. Förra sommaren var jag mycket sämre så jag är få glad över allt som jag faktiskt kan klara ut! Men vi hade en toppen dag med tjejerna och vädret var toppen. Efter kåseberga blev det Löddeköpinge för Markus och barnen var på shoppinghumör!

2 kommentarer:

  1. åh så mysig!!!!!! hejja dig!=)

    SvaraRadera
  2. Så fin Sandra e i sina glasögon. Fina dina töser e o stora har de blivit. Jag tycker också du varit duktig. Bra kämpat vännen. O super fint trädeck Marcus byggt!! Hoppas ni får en fortsatt fin semester kramar till er alla.

    SvaraRadera