torsdag 26 januari 2012

Hallå och hejsan allihop!

Nu ska jag göra något jag aldrig gjort förr, jag ska blogga helt öppet. Tidigare har jag ju valt att blogga för vissa utvalda men nu kör jag öppet! Och det kommer kanske att bli lite annorlunda än förut just pga detta men jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg och att ni kikar in lite titt som tätt.

Jag har valt att döpa bloggen till nattugglan av en anledning. Varje kväll när jag lägger mig för att sova så sätter min hjärna igång och börjar tänka och fundera och det är på allt möjligt. Kanske om något tv program eller en händelse eller vad jag ska laga till middag i morgon osv. En soppa av tankar kokas i mitt huvud och nu vill jag bjuda er på min soppa hi hi hi.

Alltså kommer bloggen handla om allt möjligt. Och jag älskar när folk komenterar mina inlägg så gör gärna det för då känns bloggen lite mer levande och det är roligare att skriva och bjuda på sig själv då. Så då kör vi, välkomna ska ni vara!!!!

1 kommentar:

  1. jag ska läsa din blogg=) å se vad du hittar på för bus hehehe kram

    SvaraRadera