torsdag 31 maj 2012

Ost!



Åh jag älskar ost. Så jäkla gott är det. Fast om jag ska vara ärlig har jag inte provat så jättemånga sorter. Men jag gillar ost i alla de former. Att ha på mackan, i pastan, över gratänger, ostbricka, och philadelphia ost i ex cheesecake eller philadelphia i nån dressing till sallader mm, fetaost åh så gott. Eller en ostfralla, va!! Finns det nån godare fralla?? Och så creme bonjour ost på, mmmm

Men min absoluta favorit är när man är på ex Max och köper chilli cheese, oh my god, jag dööör så gott det är.........
Gillar ni ost???

1 kommentar:

  1. Ost ja jag bara älskar ost, min favorit är danska ostar (som luktar fis)... Brie ost o mögelost är också en favorit. När man var liten o var i Danmark så inne i ostaffärorna så kunnde man smaka på alla ostar de var sååå gott.

    SvaraRadera