onsdag 16 maj 2012

Undersökning av skelettet.....

Idag gick jag upp i ottan, klockan åtta skulle jag nämligen vara på en undersökning av mitt skelett. Pappa var snäll och skjutsade mig, vad skulle jag gjort utan min pappa. Han kör mig var jag än ska. Men undersökningen idag gick lugnt tillväga jämfört med senaste undersökningarna. Här var det bara en scanner som mätte mitt skelett och kollade kotor mm för att se hur det står till med benranglet som finns innuti mig och ställer till bekymmer =(

Därefter blev det raka vägen till vårdcentralen här i Åstorp för provtagning. Sen en tur till oj, sen hem och kolla gårdagens Big Brother avsnitt. Sen slumrade jag på soffan tills psykologen ringde, och när jag pratat färdigt med henne så ringde maken min.

Lagade lite mat tills Markus kom hem och det är väl typ det som hänt idag. Så nu sitter man här i soffan och gör just ingenting. Vi ska ha en liten hund här över natten, Elin ska passa mamma och pappas lilla Åke. Mysigt! Han är så söt......

Hoppas ni haft en toppendag allihop.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar