torsdag 31 maj 2012

Välkomnar några nya läsare!

Det är inte ofta som jag tar fram datorn och bloggar vid nu för tiden, det mesta grejar jag via mobilen. Men ibland händer det och idag är en sådan dag. Så fick jag kollat statistiken hur många läsare jag har nu när jag skriver lite färre inlägg än vad jag brukar, men ni är kvar allihop =)

Så kul att veta att det finns så många som är nyfikna på mitt lilla liv och hur jag har det. Jag vet att jag har lite nya läsare här och det är ju jättekul fast nu vet jag oxå med säkerhet att några som jag tidigare inte velat ska hitta bloggen har hittat den, så grattis till er. Nu har ni att skvallra om och så har ni något att sakna oxå. För hade ni varit som folk ska va hade ni fått dela sååå mycket glädje med oss. Jag hoppas ju att ni fattar att jag egentligen velat att ni ska hitta den, hade jag inte velat så hade jag lösenords skyddat. Spå ni behöver inte sitta och tycka att ni är klyftiga på nåt sätt hi hi för det vet jag ju att ni gör, jag vet precis vad ni går för.

Nog om det, nu till alla NYA TREVLIGA människor som hittat hit. Jättekul att ni hittat min blogg. Här skriver jag verkligen om allt och inget, en blandad kompott. En massa flams och trams om man nu gillar min torra humor och sen skriver jag lite om hur jag känner och hur jag mår.

Sen kan det hända att jag hissar och dissar, skriver tre saker om något (en ide jag fått från ett radioprogram hi hi) ibland delar jag med mig av tips på appar och kanske en och annan låt jag tycker är bra. Hoppas att både gamla och läsare tycker det är kul att komma in till min lilla blogghörna. Är det något ni skulle vilja att jag skriver mer om så lämna gärna en komentar eller nå mig vi mail anneliethelin@hotmail.se . Jag vet inte varför folk tycker det är så läskigt att kommentera, de flesta skickar mail till mig och det går ju oxå bra.

Kram på er alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar