onsdag 4 april 2012

McD och skattjakt.....

Idag har barnen varit hos mig i Ramlösa. De kom dit med halv tolv tåget och så fick de träffa Anki och Tina och prata lite och kolla vad jag pysslar med. Sen tog vi tåget till knutpunkten och jag laddade mitt tågkort och så blev det en sväng på McD hi hi det kan man ju bara inte låta bli. Sen åkte vi till Åstorp och gjorde ett besök hos mamma och pappa.

Och nu sitter jag här i soffan och hänger. I morgon är jag bjuden på påskbuffe på båtarna. Så kul att jag blev med bjuden. Det är ju med kollegerna i Ramlösa och det ska bli skönt att komma hemifrån och slippa grubbel för en liten stund.

Snart är det påsk, fast vi brukar ju inte fira det speciellt. Barnen vill ju ha påskägg hi hi och de sa till mig härom dagen "mamma kan du inte gömma dem som du brukar" och jag höll på att sätta i halsen hi hi jag trodde de var för stora men nej då, så jag får väl gömma dem. Eller ska jag göra en sjukt svår skatt jakt åt dem, jag får se hur jag gör.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar