söndag 1 april 2012

Min födelsedag!

I går var det ju min födelsedag. Och den startade ju klockan sex på morgonen då jag tassade ner och gossade in mig hos maken i soffan och kollade på big brother och tog medecinen. När medecinen verkade vid nio så gick jag och Elin ut i trädgården medans Sandra och Markus körde till soptippen och till affären. När de kom hem så sög Sandra och Elin bort alla löv från rabatten och under tiden så gjorde jag baguetter här inne som vi kunde fika på när de kom in. Så jag fick i ordning både på fram och baksida i trädgården i går.

Sen kom storasyrran och hennes lilla goding Tindra. Jag fick superfina teckningar av Tindra och så fick jag en jättefin blomma av dem. Och i den så var där en krydd planta, Timjan!! Ska absolut prova att klippa ner lite i maten. Ganska spännande med färska kryddor.
Sen kom mamma och pappa och av dem fick jag massor av lotter och en ny del i min samling av "tillbaka till eden" filmer. Så nu har jag att kolla på. Nio timmar varar den. Och på lotterna var det hundra kronor =). Så fikade vi tillsammans på massor med kakor som Markus köpt hem mamma och pappa stack hem så bakade tjejerna och Tindra pizza som vi åt och sen fick jag en till överaskning av syrran. Hon putsade fönsterna till mig. Pappa var ju och fixade alla fönsterna i ute rummet och nu tog Åsa de resterande och så fint blev det. Jag blev såååååå glad.

Sen åkte de hem och då spelade vi kinnect. Bowling, och jag kom sist. Men jag kände mig som en vinnare i alla fall för jag kunde vara med hi hi hi det brukar jag inte kunna så det kändes ju bra!!!
Sen kollade jag och töserna på tintin filmen fast när vi kom till hälften så fick jag tacka för mig och gå upp och lägga mig och jag somnade som en stock.

Så jag är så nöjd med dagen och stort tack till alla som grattade mig på fb, sms, mail och med telefonsamtal. Så kul så Tack allihop!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar