fredag 13 april 2012

Tre saker om sura tanter.....

Vad kännetecknar en surkärring??? Efter som jag träffar masssssssor med folk på tåget så har jag lärt mig hur man känner igen en suring på långt håll. Och det är ju bra, för då kan man hålla sig borta från dem så slipper man bli sur själv, för det blir man om man beblandar sig och börjar dividera med dem. Ni vet ett leende smittar ju men likaså så smittar ju en sur min oxå av sig, så ett tips är håll er borta från dem.

Och här har ni mina tre saker på hur ni känner igen en typisk surkärring......

1. Mungiperna är vinklade i nittio grader rakt ner.
2. Hon vänder fram och tillbaka på huvudet och glor på allt och alla och hon gör det i rask takt så hon inte missar någon. För hon tror att hon har koll på allt och alla...(vilket hon så klart inte har, det är bara vad hon tror)
3. Oftast har hon en massa bling på sig för att alla ska tro att hon är en fin dam, men sånt köper vi inte eller hur ha ha ha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar