onsdag 25 april 2012

Närmar sig komfirmationen....

Just nu är jag inte vän med min dator. Jag skulle skriva inlägg i går men jag stängde av för jag blev så arg. Jag tror att det är något fel på musplattan på min lilla laptop för helt plötsligt så har markören hoppat till ett annat ställe. Och det är så sjukt irriterande. Jag tror att den är lite känslig om man råkar nudda till plattan när man skriver.

Men skit i det nu. Idag är det såååå mysigt väder. Jag älskar när det regnar. Idag på kontoret hade vi nedsläckt och massor med tända ljus och bara en liten skrivbordslampa på skrivbordet var tänd. Och jag sitter precis bredvid ett stort fönster och jobbar, så jag kunde se hur det regnade ute. Såååå mysigt.

Annars kan jag väl säga att det händer inte så mycket idag. Har inte så mycket att tycka till om heller faktiskt.

Det börjar närma sig sandras komfirmation. Så jag har mycket att göra. Som tur är så har min stora syster Åsa erbjudit mig sin hjälp och tagit ledigt och allt från jobb. Hon ska hjälpa mig att baka smörgåstårtorna och sen kommer hon och garnerar dem till mig oxå eftersom det är på förmiddagen och jag har ju svårt att komma igång för tidigt. Och det är så snällt av henne att hjälpa mig. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag värdesätter all hjälp man kan få. Jag måste bli bättre på att våga fråga och be om hjälp. Nu erbjöd hon sig själv och det var skönt. Hon är en ängel. Hoppas jag någon gång kan hjälpa tillbaka.

Sen ska vi ut och handla hem alla sakerna till komfirmationen. Vi ska ha tag på tält, mat och dryck och bord och stolar och sen ska ju tösen ha en fin klänning och så en present. Har ni några bra tips på komfirmationspresenter??? Skulle vilja ge henne ett fint minne.....

Nähe nu ska jag spela smurfarna så inte maken min går om mig hi hi, kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar