måndag 12 mars 2012

En dag som idag....

Åhhh härliga måndag!En ny vecka påbörjad och ingen vet ju hur veckan ska sluta och det är ju kanske tur det. Vem vet på söndag kanske man blivit miljonär, eller så har man kanske fått något annat kul att glädjas åt eller så finns man kanske inte mer. Inget är att ta för givet!!!

Livet kan ju förändras så plötsligt åt båda hållen. Men jag vill bara stanna tiden och leva här och nu. Jag vill att allt ska va som det är nu, hade jag fått den garantin så hade jag känt mig så trygg. För om jag ska beskriva mig själv med ett ord så är det NÖJD! Hur skulle du beskriva dig själv om du bara får använda ett ord????

Igår beställde jag syrran och mamma kläder från bonprix. Så fina kläder det var i katalogen. Så nu håller jag tummarna så att det blir bra när man väl får sakerna. Ska bli kul med lite nya kläder. Jag måste köpa nya skor och jacka oxå. Våren skulle ju komma nu med stormsteg enl tidningarna så det gäller att vara förberedd. Det ska bli så skönt med sol och värme. Hoppas att vi får en toppen sommar med mycket sol och bad. Vi ska bara vara hemma detta året eftersom jag inte har någon semester. Vi ska fixa lite i vår trädgård. Kanske bygga ett trädäck och sätta staket osv... Så snälla solen håll dig framme i sommar så vi kan vara i vår trädgård och mysa.

Vad ska ni göra i sommar? Har ni något planerat??? Nu ska jag vila en stund på soffan. Jag är så trött idag, kanske inte så kostigt efter en fartfylld helg =). Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar