torsdag 22 mars 2012

Facebook....

Ibland så retar jag mig fördärvad på facebook och undrar varför jag är där överhuvudtaget. Jag skulle kunna skriva statusar som folk inte gillat hi hi .....men man blir så frustrerad på folk som är så tvärsäkra på att de är så kloka och att det de gör är sååååå rätt. Men i vissa fall är gräset inte grönare på andra sidan, och den som gapar efter mycket osv.....


Det finns en anledning till att vi har dessa ordspråken. Så då vill man ju skriva något som täpper till truten på dessa hi hi hi men så tänker man på hur fel det kan bli och sen så är jag faktiskt inte en person utan fel så jag vill inte sitta och dömma andra, det finns det säkert en liten gud i himelen som gör den dag vi kommer dit så det behöver ju inte jag slösa min tid på. Men säg mig, vaför retar jag miiiiiiig. Gahhh!!!!!

Jäkla facebook, fast rätt kul att kolla där ändå! Är det det här som är hatkärlek hi hi hi ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar