tisdag 20 mars 2012

Väntar på svar!

Hej på er!

Först vill jag börja med att tacka för alla fina sms och mail och kommentarer och brev på facebook. Det värmer ska ni veta. Och alla ni som undrar hur det gick igår?? Mmmmm det undrar jag med. Jag fick ju inget svar, det får jag vänta på.

Men det var en lång dag och nu är det ju så skönt att det är gjort. Jag skulle vara där vid tio så vi åkte hemifrån vid nio. Och när jag anmälde mig på avdelningen så såg jag att hon i receptionen tog fram en gul mapp där det stod "dagens nuclear" och då tänker jag på kärnvapen och bomber och kände mig som en terrorist hi hi. Sen fick jag gå in i ett rum med människor med dräkter, precis så som man ser på film. Jag fick besvara frågor och sen kom de med en stålbehållare som liknade en teromos och i den hade de ämnet som de sprutade in. Sen fick jag vänta i tre timmar och sen var det dags för att bli scannad med gamma kameran. Den började vid huvudet och scannade av hela mitt skelett. Sen väntade jag på att bilderna skulle bli bra men jag fick gå in igen för de behövde kompletera bilderna över bröstkorgen.

Och nu är jag så nervös över svaret, nästan så att man mår illa. Men jag knäpper mina händer och ber till universum att det kommer gå bra. Jag vet ju att det är något som hänt vid revbenen men vad???
Så i går kom jag hem vid halv fyra och stupade i säng direkt en stund, så trött jag var.

Idag är jag oxå trött men har ändån lyckats ta mig till provtagningen, apoteket och oj så nu ligger jag trött men nöjd i soffan och kuckilurar lite. Tänkte kolla på gårdagens BB på boxen. Så bra att man kan plocka fram de program man missat.

Ha en bra dag, kram på er....

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen jag knäpper också mina händer o ber till han där uppe att de ska bli bra. Kan tänka mig att du e trött, ringde i går men du sov, ringer en annan dag igen. Ha de gott o försök att inte tänka på de för mycke, när skulle du få svar?? Kram

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha! Sandra sa du hade ringt men jag kände att det var för sent att ringa dig då. Vi får höras en dag =) Jag vet inte när jag får svar....Kram

    SvaraRadera