fredag 23 mars 2012

"En vitlöks special"????

Då var fredagen kommen och man har satt sig tillrätta i soffan. Idag har jag varit i Ramlösa och sedan kom jag hem, sov några timmar på soffan och sen ville gubben åka till nya Media Markt på Väla så då hängde jag och töserna med och gick och kollade lite kläder. Fast det var ju mest tjejerna som kollade och jag satt mest utanför.

Så det slutade med att Elin köpte en tröja, Sandra en bikini, Markus en hållare till kinecten och jag ett skydd till min mobil. Och allt avslutades med att töserna och jag åt på Max. Och sen när vi körde hem så skulle jag beställa pizza till Markus och då var det ju dags igen, jag och den jäkla pizzerian asså hi hi hi....jag skulle beställa en "Evas special" och så beställde jag en "vitlöks special". Pizzabagaren fattade inget kan jag sä hi hi hi, fast han börjar nog vänja sig vid mig hi hi hi...

Nu blir det mys med en flaska vitt vin.......Trevlig helg allihop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar