onsdag 14 mars 2012

Soliga onsdag!!

Ja då var det onsdag. Och så fint väder. Synd att man var så trött idag efter Ramlösa. Jag hade ju så gärna velat gå ut på vår framsida och fixa lite. Skulle vilja sätta något fint i mina krukor jag har där men jag vet ju inte om det är för tidigt. Finns det någon duktig människa som förstår sig på blommor som kan ge något tips på vad man kan sätta i krukorna nu, om det går vill säga???

Jag bara älskar våren, man får den där lilla extra energin bara av att se solen. Men samtidigt så känns det sorgligt de dagar solen skiner och man inte orkar gå ut. Man vill ju inte slösa bort en fin solig dag =)

Idag har jag lärt mig massor med nya saker på jobb. Det är så kul och så mycket att hålla i huvudet. Men jag ska nog komma in i det snart. Kul med lite nya utmaningar. Och det hjälper mig så bara att komma hemifrån de här tio timmarna per vecka. Det gör susen i själen. Och de verkar trivas med mig, det piggar ju oxå upp.

Idag berättade min chef Anki om "delpersonligheter" och det var jättespännande att lyssna på henne. Jag hade ju inte en aning om vad det betydde förut. Alla sådana saker, allt extra kunnande är guld värt för mig. Jag älskar ju psykologi och hade gärna lärt mig mera om det. Tycker det är så spännande hur vi människor fungerar.

Nähe nu ringde klockan och det är dags för medecinen så nu har jag inte tid att blogga mer. Ha det gött mina vänner =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar