torsdag 1 mars 2012

Ibland så är jag bara så fräck hi hi....

Förut när jag jobbade så hade jag torsdagen som storstädningsdag! Det var så skönt för då kunde man ju komma hem på fredagen till ett städat hem och verkligen känna att det var helg. Och nu när jag börjat med min arbetsträning så skulle jag vilja återgå till gamla gängor igen. Så idag ska jag bara iväg en sväng sen blir det städning. Bara brassa på musiken och städa.

Fast just pratade jag med maken min som har fått feber, Elin har haft feber igår och i förrgår och Sandra i helgen som var. Snälla gode gud, låt mig inte få feber nu. Låt mig få klara mig!! Tror ni gud läser bloggar?? Hoppas det så han hör mina böner... Vill inte bli sjuk nu. Pratade med doktorn idag och hon hade fyndat i mina rötgensvar. Så nu väntar fleer undersökningar och då vill jag ju inte hålla på med nån virusskit. Men skit i det, idag ska va en bra dag för det har jag bestämt =).


Hi hi kolla vad jag kom på precis, om man gör så här =.) Så får smajlisen en sån skönhetsprick, det heter nåt speciellt på m kommer inte på det men visst var det kul hi hi hi ibland är jag bara så fräck ha ha.

Igår blev det ju inte något blogg inlägg för jag orkade inte helt enkelt. När jag kom hem så var jag tvungen att vila mig lite, sen åkte jag och gubben och handlade lite och sen hem för att fixa maten. Markus jobbekompis hade haft någon slags tjock spagetti och det skulle vi testa igår. Det var Barillas Bucatini n.9 och de ska va dem med hål i. De var stora men så goda. En bra variant till bandspagettin eller taligatellen som det heter. Så det måste ni testa om ni inte redan gjort det.Föresten så är det roligt att säga Taligatelle och låtsa att man kan italienska hi hi man säger det med brytning, ja bara en kul grej man kan göra!!(jag vet det är fel i huvudet på mig)Prova och jag lovar ni får ett leende på läpparna hi hi,,,,

Nu ska jag kolla på Johan Glans med Elin innan jag blir upphämtad av systeryster som ska med mig på äventyr idag. Elin sa precis "mamma gud va kul att vara komiker, det är du ju nästan" hi hi hur ska man ta det????

Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar