lördag 10 mars 2012

Söndag....

Aj aj aj jag har inte bloggat, men jag har haft mycket att göra. I fredags var jag så jäkla trött så jag lade mig kl 19.20 och somnade som en stock och vaknade 6.45 på lördags morgonen. Och då var det ju bara att gå upp och fixa inför Elins kalas. Vi skulle bjuda på pasta och kycklingsallad med mini baguetter så man hade ju en del att pyssla med.

Och dagen blev bra och Elin var nöjd. Så nu är kalaset överstökat och i torsdags fick vi ju grattat Linus som fyllde år och Casandra och Anders som hade fyllt år. Det har liksom hopat sig med födelsedagarna för Markus har ju både varit sjuk och sen har han fixat med köket hos mamma och pappa. Så nu är vi nästan i fatt oss. Vi har lilla Hannah kvar som vi ska gratta sen så är vi back on track.

Nästa helg har vi ju en träff med Sara och Oliver. Vi har fått ställa in två gånger nu pga sjukdom så nu hoppas jag ju att det verkligen blir av. Saknar dem jätte mycket. Annars har jag ju inte något annat denna veckan mer än ramlösa så jag ska försöka vila mig för jag känner i kroppen att den behöver det. På måndag nästa vecka blir det en hel dag på sjukhuset, vet inte hur jag ska få tiden att gå för jag ska göra en undersökning som innebär att man har en tid på förmiddagen och då sprutar de in ett ämne i kroppen och sen får man vänta tre timmar innan undersökningen görs. Va fasiken gör man i tre timmar på sjukhuset. Åh så drygt....men tyvärr ett måste. Så detta är ju vad jag har att göra fram över.

Sen har jag några som jag gärna skulle vilja hinna med att hälsa på och det hoppas jag få tid till. Jag fattar inte hur jag han med allt förut när jag jobbade heltid. Jag hinner inte med nu när jag jobbar tio timmar i veckan.

Idag blir det hem till mamma och pappa en sväng och sen ut i Hasslarp en sväng. Och ni får ha en super bra söndag. Kram på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar