lördag 10 mars 2012

Medeciner och Musik!!!

Idag vill jag hissa mina medeciner som får mig på benen varje dag. Så många som tycker att "nämen fy att ta så mycket medecin" men jag tycker ju då "men så bra, så att jag kan fortsätta med mitt liv" Och idag känner jag livet i mig hi hi eller är det medecinen som börjar verka.....


Sen skulle jag vilja dissa det här resonemanget "rätt låt vann". Jaha vem bestämmer vad jag tycker. Man kan inte tävla i musik, jag trodde folk hade fattat det. Men jag tyckte oxå att rätt låt vann men jag tänker ju inte köra över någon som tycker om de andra låtarna. Jag vet en gång när vi diskuterade på jobb om låtarna i melodifestivalen och jag gillade en låt och kollegan en annan. Då blev min kollega så jäkla förbannad och ville inte prata mer hi hi hi skit löjligt. För vem har rätt i en sådan fråga????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar