fredag 30 mars 2012

Överaskningar

Kära bloggläsare =) Denna veckan har varit full av överaskningar och tyvärr de flesta åt det negativa hållet. Så därför har jag inte kunnat blogga på ett par dagar. Sorry!

Men idag är det fredag och inte vilken fredag som helst utan det är dagen före min födelsedag, tjoho! Och redan idag har jag får två överaskningar positiva då hi hi, först fick jag blommor och ett fint brev av kollegerna i Ramlösa och sen när jag kom hem så fick jag en flaska vin och en choklad kartong av min kompis Linda! Så glad jag blev, jag älskar överaskningar. Synd bara att jag inte var hemma så jag kunde träffa henne. Ska prova ringa henne och tacka.

Annars har jag inte så mycket mer att skriva just nu om vad som händer och sker men jag önskar er alla en jättebra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar