måndag 26 mars 2012

Ful grill och ny damsugare....

Hej på er!

Har varit lite hängig i helgen och har inte orkat blogga. Fast idag kände jag att jag får ju underhålla alla mina läsare. Så himla kul att så många vill läsa vad jag har att förmedla, hur underhållande det nu kan vara hi hi hi hi.....


Först så vill jag göra en liten uppföljning på ett av mina tidigare inlägg ang mobbing och big brother. Jag blev glad att produktionen gjorde slag i saken och fick ut Sipan och nu när Hanna oxå har lämnat så kan det ju inte bli annat än bra. Så plus till produktionens handlande.


Sen kan jag säga till er som undrar att jag har fortfarande inte hört något från röntgen. Så drygt och tankarna bara maler i huvudet på mig, men jag hoppas snart få ett besked på hur det är ställt med mig, så tålamod.......


Annars har det väl inte hänt så värst mycket, jag har fått en ny damsugare tjoho.....så nu kanske det blir kul att damsuga, eller inte hi hi. Det är ju en av de sakerna jag har problem med att göra. Måste göra det i etapper och det tar sjukt lång tid och det gillar inte jag. Det ska gå på ett kick annars blir jag sur.....

Igår var Markus och köpte ny grill, den vi hade tidigare har katterna varit uppe i så den ville jag inte ha mera. Och så tänkte jag att den var så ful så det skulle bli så skönt med en ny fin. Men så åkte markus iväg igår och skulle köpa en och så kommer han hem med en exakt likadan, lika ful....... suck! Så nu får jag ändå dras med den. Markus älskar ju den grillen så jag får väl stå ut. Jag lägger upp bild sen så kan ni själva få se hur ful den är hi hi......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar