söndag 4 mars 2012

Kvällsbloggen!

Då var det söndagskväll och jag har nyss krupit ner nyduschad i sängen. Och kan inte sova. Så det blir en liten kvällsblogg på mobilen.

Idag har jag varit på jysk och handlat. Det blev en hylla till toaletten och en ljuslykta. Alltid kul med lite nytt. Så med en gång blev det lite roligare att städa. Så det är typ vad jag gjort idag. Markus är ju fortfarande sjuk. Febern vill inte ge med sig. Men jag hoppas han blir bra snart.

I morgon fyller vår lilla Elin år. Jag hoppas att hon får en toppendag. Jag ska göra mitt bästa för att göra dagen speciell för henne.

Men först ska jag ju till Ramlösa så jag skulle ju behöva sova nu men jag har en massa negativa tankar om mitt jävla röntgen svar. Jag lovade mig själv att hålla modet uppe men när man ligger själv på kvällen så dyker det upp en massa grubbel. Så nu kryper jag över till Markus och somnar hos honom så känns det bättre. Det blir nog bra oavsett hur det går. Jag kommer aldrig sluta kämpa och jag ska göra det bästa jag kan.

Godnatt och sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar