lördag 17 mars 2012

Uppe med tuppen.......

Lördagmorgon och jag går upp sju. Det måste vara nåt fel på mig. Men jag sitter här pigg och glad. Jag har fått energi någonstans ifrån. Kanske är det för på måndag är det ju dags för mig att göra den där undersökningen. De ska spruta in radioaktivt ämne för att kolla orsakerna till förändringarna på skelettet och mina brutna revben. Jag är inte orolig för undersökningen, mer för svaret. Så därför känner jag att det är bäst att passa på att vara glad nu så mycket man bara kan om ifall man får tråkiga besked.

Så bort med det tråkiga och in med det glada. Idag ska vi ju då äntligen åka ner till sara och oliver. Det ska bli awesome hi hi stavas det så??? Det var ju så längesedan och jag saknar sara så mycket, vi har alltid så kul ihop. Hon är en så härlig person och då ska vi inte tala om hennes man hi hi man blir bara så glad av att se dem.

Men innan dess så skulle man kanske göra någon nytta här, vet bara inte var jag ska börja. Hoppas att ni får en toppen lördag allihop. Kram på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar